با سلامنقل قول:
ارسالی توسط king_of_shadows برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
مورد شما رو با قسمت خدمات تهران هماهنگ میکنیم .
با تشکر
Printable View
با سلامنقل قول:
ارسالی توسط king_of_shadows برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
مورد شما رو با قسمت خدمات تهران هماهنگ میکنیم .
با تشکر
:1041: تشکر،توی سایت شماره های زیادی بود با کدوم یکی باید تماس بگیرم،نقل قول:
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
با این شماره تماس بگیرید : 89312444نقل قول:
ارسالی توسط king_of_shadows برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
دوست عزیز ضمن اینکه به گارانتی حتماً مراجعه کنید و خبرش را به ما بدید ، ما نیز از طریق بخش Customer Care و گارانتی پیگیر وضعیت شما هستیم ... :give_rose:
5 شنبه تماس گرفتم با شماره ای که اینجا اعلام کردین (89312444) گفتن شنبه با خانوم صدیقه عبدالملکی تماس بگیرید (89312418)نقل قول:
قرار شده شنبه تماس بگیرم،امیدوارم مشکلم حل بشه،این فایل رو گوش بدین خالی از لطف نیست
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
دوست عزیز ، نسخه مادربردتون 1.1 یا 1.0 ؟نقل قول:
ارسالی توسط king_of_shadows برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
یعنی rev 1.0 هست یا 1.1 ؟
شهریار جان طبق عکسی گذاشتند rev 1.0 هستنقل قول:
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
@برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
سلام،
دوست عزیز شخصاً کیس شما را پیگیری کردم و جواب نهایی :
نقل قول:
حضور محترم جناب آقای بارانی
باسلام
مادربرد مشتری به مدت دو روز با حداکثر صدای خروجی تست گردید و هیچگونه مشکلی در صدای خروجی مشاهده نگردید.
با احترام،